fredag den 28. januar 2011

Hallo gamle jeans!

Det går faktisk godt med vores 'projekt sundhed'. Lange har tabt 5 kilo bare på at lægge kosten lidt om, og jeg er igen nede på min før-fødselsvægt og kan være i mine gamle jeans. Det var et kært gensyn! Vi har skåret ned på kaffe, mælke- og hvedeprodukter og helt skippet slik og sodavand. I stedet spiser vi en masse grønt, korn, nødder og forsøger at starte dagen med en nyttig grønt- og frugtsmoothie - uden at være fanatiske. Måske er det bare hjernen der spiller et puds, men det føles som om vi begge har fået mere energi. Nu glider der jo nok lidt mere syndigt ned til barnedåben i weekenden, for jeg har købt nogle lækre oste, bagt en hulens masse grøntsagstærter og er i gang med at lave en syndig dåbskage á la Mette Blomsterbergs bryllupskage fra Det søde liv på DR. Har drømt om at give mig i kast med den siden udsendelsen i august sidste år. Mmmmmmmm.....

Man får blå tunger af blåbærsmoothie


Smoothie er godt!


Konditoren i gang med det store kageprojekt

Kagen samles - mandelmarengsbunde med trøffelcreme og blåbærbomber - GODTIGODTIGODTGODT!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)