mandag den 17. september 2012

Æblekrans

Banditterne og jeg har lavet en æblekrans af nogle af de mindste æbler fra det røde æbletræ. Nu hænger den fint i rønnebærtræet og vidner om efterårets komme. Når vi har spist alle øvrige frugter og bær i haven, og efteråret har smidt alle sine blade, kan æblekransen (eller måske nok en ny version af den) blive en godbid til de sultne fugle.

Da jeg tidligere i dag googlede æblekrans, var det allerførste træf, der poppede op, fra den altid inspirerende og varme blog Badut, som er en af mine absolutte favoritter! Klik forbi og lad dig inspirere af Marinas fine DIY her...

Æblerne er 100% økologiske - som diverse mærker og pletter vidner om :-)


13 kommentarer:

  1. Nej hvor er den fin! Jeg plejer at have æbler på min jule-trappe dekoration, men nu tror jeg da også at jeg vil lave en efterårs-version ;0)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det fint ud!
    Mums æbler fra haven, det er de bedste :)

    SvarSlet
  3. Hvor ser det godt ud! Vi har ingen æbletræer....vores have er så lille at de måtte lade livet til gengæld for bryllup i haven:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  4. Hvor er jeres krans bare fin. Jeg elsker at I har brugt rønnebær som pynt, det gør kransen rigtig efterårsagtig.

    Og mange tak for dine søde ord om Badut, jeg blev helt rørt og glad for jeg holder jo også rigtigt meget af din dejlige blog.

    (Jeg vidste iøvrigt slet ikke at lige den krans havde sådan en pæn placering, det er ikke noget jeg får mange besøg på. Kastanjekransen derimod den er der mange der klikker ind omkring i sæsonen. Men æblekransen den er da både nemmere og mindst lige så fin)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marina, det er jeg meget, meget glad for at høre!

      Slet
  5. Ih altså jeg ELSKER efterår. Især når det er med høj sol og flotte røde og gule blade... Men sådan som det er lige nu er det træls. GÅ VÆK REGN... Virkelig flot krans. Desværre havde vi kun 2 æbler på vores træ i år. Virkelig sørgeligt...
    Kh Eline

    SvarSlet
  6. Åhhh så fin :D - en sådan vill jag också göra... hmmmm men vi fick inte heller så många äpplen på vårt äppleträd i år men vi har en massa kottar på marken som vi kan använda :D

    SvarSlet
  7. Åh jeg elsker efterår og nu elsker jeg det endnu mere - sikke en smuk krans! Hvem der bare havde en have man kunne pynte så smukt! Virkelig fin!

    SvarSlet
  8. Hvor ser det fint ud. Tak for ideen! Nu vil jeg også ud og samle æbler i min have :-)

    SvarSlet
  9. Den er så fin :-) Jeg må igang, det ser så hyggeligt ud. Er fast læser af Baduts skønne blog

    SvarSlet
  10. Tusind tak for alle de søde kommentarer! Kram fra mig til jer!

    SvarSlet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)