tirsdag den 14. februar 2012

Hjerter til mit hjerte

Valentines Day er normalt ikke noget vi fejrer - ikke fordi der mangler romantik og kærlighed herhjemme (selvom man jo som småbarnsforælder altid kan ønske sig lidt mere romantik :-)), men fordi det lugter lidt for meget af amerikansk forretningsfidus. Jeg kan dog alligevel ikke lade være med at tilegne dagens indlæg til manden i mit liv - som er min bedste ven, min store kærlighed, min faste klippe og mit holdepunkt i livet!! Og som jeg er så utroligt taknemmelig over at dele liv og familie med!

På svensk hedder dagen "Alla Hjärtans Dag" (Alle hjerters dag) - en utroligt fin og smuk titel. Og selve historien om Skt. Valentin af Rom, præsten der troede så meget på kærligheden at han fortsatte med at vie soldater trods forbud fra kejser Claudius 2. og som blev henrettet for sine gerninger, er jo meget fin (og makaber - som alle helgenhistorier :-))

5 kommentarer:

  1. Mmmmmm, jag älskar dig! /M

    SvarSlet
  2. I er også et fantastisk par! Knus og kærlighed..

    SvarSlet
  3. Hvor sødt og dejligt et indlæg :)
    Og sikke fine hjerter!!
    Kh Tina

    SvarSlet
  4. Lange: I lige måde!

    Louise: Takker :-)

    Ida: Tak søde og i lige måde!! Håber vi snart ses!

    Tina: Takker, takker :-)

    Knus til jer alle!

    SvarSlet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)