mandag den 4. juli 2011

En travl weekend med masser af gør-det-selv

Weekenden har været travl - manden fik spraymalet legehuset indvendigt og sat nyt hyldesystem op i kælderen (projekter på den store to-do liste :-)), mens jeg underholdt banditterne og forsøgte at få lidt fra hånden. Så mens de tegnede med nye tusser, klippede jeg bogstaver i sort klisterpapir (ved ikke lige hvad det hedder, har arvet det fra min mor) til vores sæbedispensere. Bogstaverne er lavet efter en skabelon fra Stoff & Stil, link til DIY findes under billedet). Og lavede etiketter og 'hætter' til den hjemmelavede og helt fantastiske jordbær-rabarber marmelade (opskriften finder du hos hende her). Desuden var vi et smut forbi farbror Masse og Saras lille kolonihave og plukke ribs og andet godt (billederne kommer en anden dag, er for træt til at lave collager af dem nu). En helt igennem produktiv weekend!


Har længe ledt efter nogle pæne sæbedispensere til badeværelset,
som ikke går i stykker... Er super glad for resultatet her, så tusind tak for DIY, Unikarina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)